Wednesday, February 22, 2012

Ibrahim Ali Akan Jilat Apa Saja


Terserlah, sudah terang lagi bersuluh bahawa Perkasa di bawah pimpinan Ibrahim Ali ini adalah pecacai UMNO. Sebelum ini Anak Bapa dah cakap Perkasa ini adalah alat UMNO, muka sahaja muka NGO tetapi tubuh dan jasadnya adalah sebiji UMNO.

Apa yang diucap oleh pimpinan mereka adalah suara UMNO dan segala tindak tanduk mereka sememangnya menguntungkan UMNO. Malah sebahgian besar pemimpin dan ahlinya terdiri daripada aktivis UMNO.

Mereka menyamar sebagai NGO kerana apa yang dilakukan selama ini akan menjahanamkan terus BN. Sikap perkauman melampau mereka akan terus meletakkan parti komponen bukan Melayu dalam BN dalam keadaan tertekan daripada ahli-ahli mereka sendiri lantas membawa kepada perpecahan dalaman. Lantaran itu UMNO terpaksa bertopengkan NGO.

Terbaru majlis makan malam Perkasa beberapa hari lepas telah menjemput Rosmah suami Najib sebagai tetamu khas. Ini mengesahkan lagi sangkaan dan curiga kita kepada pertubuhan ultra-Melayu itu selama ini.

Di dalam ucapan aluannya, Ibrahim Ali tak putus-putus memuji Rosmah dengan ungkapan “we all love you”. Musim pilihanraya katakan, ramai yang nak jadi calon. Malahan beliau gamak pula cium tangan Rosmah ketika menyambut ketibaan suami Najib ini. Anda ukur sendiri tahap keperibadian katak yang bernama Ibrahim ini.

Macam-macam kita boleh buat andaian tentang sikap Ibrahim ini tetapi satu yang pasti ialah kehadiran Rosmah sebagai tetamu khas Perkasa ini meyakinkan kita dengan seyakin-yakinnya bahawa Perkasa itu UMNO dan Umno itu Perkasa. I rest my case.

Anak Bapa: Dulu ingat tak sapa yang cakap jika dia masuk UMNO semula dia akan jilat b**t*t Mahathir …..

No comments: