Tuesday, May 1, 2012

Polis Malaysia Memang Dajal


Tak usah nak beri alasan itu, alasan ini. Sememangnya polis Malaysia ini memang makhluk dajal. Apa tak dajalnya. Orang ramai datang nak minta kerajaan zalim BN supaya BERSIHkan pilihanraya supaya negara lebih demokratik dan adil, kenapa kau orang tembak gas pemedih mata, sembur air beracun, sepak, terajang dan tangkap orang ramai.

Apa orang ramai buat pada kau orang. Gaji kau orang pun rakyat yang bayar lepas tu kau orang buat kurang ajar kepada rakyat. Patutlah puak-puak polis ini kebanyakkan hidup macam orang sial kerana cari makan buat cara sial.

Ikut segala cakap geng-geng zionis pimpinan UMNO, suruh tendang rakyat kau orang tendang, suruh sepak rakyat kau orang sepak. Suruh makan tahi pimpinan UMNO pun pasti kau orang akan makan.

Menyamar macam rakyat, pakai baju kuning lepas buat buat kerja kotor supaya orang ramai akan kata peserta BERSIH buat huru-hara. Kami ada cukup bukti kerja kotor kau orang. Sejak 1998 kau orang dok sabotaj demonstrasi aman rakyat. Kita tak lupa insiden bakar motor dekat Masjid Kg. Baru, peristiwa di Hospital Tung Shen, dan lain-lain lagi. Semua ini angkara polis yang menyamar macam peserta demonstrasi. Kaedah ini dah lapuk bang!

Puak polis ini tidak peduli rakyat sengsara atau tidak, bagi mereka asalkan tuan mereka beri sesuap nasi, mereka cukup gembira. Mereka ingat kerja mereka ini akan tinggal di dunia sahaja. Anak Bapa doakan semoga Allah swt hina puak-puak ini di dunia dan akhirat. Hati mereka gelap sebab itu perangai macam dajal.





Anak Bapa: Tidak ada rasa hormat kepada polis Malaysia dulu, kini dan selamanya ………

1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

Kekejaman Polis - Generasi Muda Perlu Memberi Pengajaran Setimpal Kepada Pemimpin BN dan UMNO. ( Lihat sendiri BUKTI, perjuangan PUTERI dan PEMUDA UMNO tidak lagi berguna untuk generasi baru )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4 * (NEW)
5~BUKTI 5 * (NEW)
6~BUKTI 6 * (HOT)

Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~http://www.youtube.com/watch?v=HcQD_NfslkA&feature=related



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155