Friday, May 16, 2008

Tak Usah Dok Tunjuk Herolah!

Nak termuntah lagi membaca kenyataan Najib di dalam akhbar bahawa tidak ada bukti unsur rasuah di dalam pembelian kapal selam Scopene dan jet pejuang Sukhoi. Ini ekoran daripada tuduhan Dato’ Seri Anwar Ibrahim (DSAI) sebelum ini bahawa Najib terlibat secara langsung di dalam mengatur penerimaan rasuah sebanyak RM400 juta daripada pembelian Sukhoi dan RM500 juta daripada Scopene. Saya yakin jika tuduhan ini tidak benar sudah lama Najib telah mengambil tindakan undang-undang ke atas DSAI. Ini kerana tuduhan ini telah lama dibuat, semenjak pilihanraya kecil Ijok lagi.

Ini perangai
pemimpin UMNO, juara kampong hero Tamil. Kalau betul-betul bersih panggillah BPR siasat dan lepas tu umumkan hasil siasatan kepada umum. Dan jangan lupa ambil tindakan undang-undang ke atas DSAI supaya kita dapat mengikuti perbicaraan lanjut di mahkamah terbuka. Itu baru hero namanya! Tak usah duduk kokok berdegar-degar di dalam suratkhabar Utusan Meloya kerana kami bukan setakat meloya tetapi dah lama muntah berlori-lori dengan gelagat tidak bertanggungjawab pimpinan UMNO.

Sebagai tambahan, ingin kami ingatkan semua betapa jenis pengecut Si Najib ni, jenis takut bini dan jenis tak tetap pendirian. Dia tak ubah seperti lalang, ikut belah mana yang kuat. Orang macam ni kalau jadi pemimpin negara hancur punah kita semua.

Macam-macam bukti di depan mata yang mengaitkan pembelian Scopene dan Sukho
i dengan rasuah saiz mega. Cerita Adib Adam, pembuat Scopene dan Altantunya dah cukup memberi gambaran kebobrokan boss angkatan tentera, Si Najib pengecut ini. Malu habis angkatan tentera kita berketuakan orang macam ni!
Anak Bapa: Dalam pengamatan saya, susah nak tentukan sapa yang boss, Najib ke Rosmah? Bagaimana dengan anda?

3 comments:

Long said...

pada pendapat peribadi saya, rosmah lah boss... najib kan penakut... takut pada abdullah yang lembik... takut pada bini... ehhh silap... bukan dia takut pada bini... bini yang tak takut kat dia...

AnakMudaParlimenBatu said...

Kalau nak muntah, muntahlah sepuas-puas hati, inilah kebiasaan pemimpin UMNO, mana nak mengaku kalau buat penyelewengan. Kadang-kadang saya pelik mengapa peruntukkan untuk pertahanan lebih besar dari peruntukkan untuk orang miskin.....
Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

Khairulryezal said...

Semua salah. Bukan Najib takut Bini. Bini dia yang tak takut pada dia.