Saturday, December 25, 2010

Ludah Kena Muka Sendiri


Kata Khir Toyo di dalam blognya:



“Fakta Sebenar Berkenaan Surau Al-Hidayah, Rawang
1. Kenyataan Kerajaan Negeri bahawa tanah Kampung Melayu Rawang dijual oleh kerajaan Negeri pada 2002 adalah tidak benar. Kelulusan penjualan tanah kepada SAP Holdings dibuat sebelum tahun 2000 lagi, yang mana ini bermakna ia dibuat sebelum pentadbiran saya.”



Maknanya yang dok buat kerja jual tapak surau ini ialah puak-puak UMNO jugalah! PR ambil alih kerajaan negeri Selangor pada tahun 2008. Samada tahun 2002 atau 2000 tapak surau dijual kepada pihak swasta tidak penting kerana masa tu UMNO juga yang memerintah. Kalau bukan Khir Toyo pun mungkin Abu Hassan Omar atau mungkin Mohamad Mohd Taib, semuanya bapa-bapa UMNO belaka.



Persoalannya kenapa UMNO pi dok sibuk berdemonstrasi atas isu ini? Tak tahu malu ke? Hang pi jual tanah surau lepas tu buat bodoh pi demonstrasi tuduh kerajaan PR pula yang jualkan. Apa punya haprak puak-puak UMNO ni tak tau nak kata lagi ……..



Anak Bapa: Zainal Sakom terhegeh-hegeh tak tahu malu, tunggu apa lagi, letaklah jawatan Pengerusi Yayasan Basmi Kemiskinan tuuuu …….

2 comments:

Isa said...

Salam bro;

Puak2 umnoapco nih tau malu ke...???

Semuanya jenis muka tampal kulit babi 14 inci... punya tebal, bukan setakat kes kat rawang tu jer...

Kes hina raja2 pun diorang jugak... tapi berlagak jadi juara pertahankan raja2... memang dasar hipokrit tak tau malu...

rakyat biasa said...

hahahaa... Itulah puak UMNO. Dulu, kini dan selamanya...